תקנון האתר

אספקה ושילוח

  • האתר עובד עם מספר ספקים, אשר לכל אחד מהם שיטות וזמני שילוח אחרים , זמני האספקה ודרך האספקה של כל מוצר מפורטים בתיאור המוצר.
  • זמני האספקה הכתובים מבוססים על Lead Time עדכני שניתן על ידי היצרנים וזמני שילוח ממוצעים המסתמכים על ניסיון העבר, במידה ויש ללקוח אילוץ הדורש זמני שילוח ספצפיים יש ליצור קשר עם נציגי האתר על מנת לבחון יכולת מימוש לפני ביצוע ההזמנה.
  • לאחר שילוח המוצרים יעודכנו הלקוחות במייל על השילוח ויקבלו קישור למעקב אחר השילוח, כמו כן צוות האתר עוקב באופן יומי אחר סטטוס השילוחים.
  • לעיתים יכולים להיות עיכובים בלתי צפויים בזמני השילוח עקב עומס במרכזי המיון בנתב”ג/בדיקת המוצרים במכס/סיבות אחרות שאינן תלויות בנו, אנו קוראים ללקוחותינו לגלות סבלנות והבנה במידת הצורך.
  • במשלוחים שמגיעים מחו”ל תתכן דרישת תשלום על ידי המכס/חברת השילוח/גורם שלישי על פי חוק – לרוב הנושא מוסדר מראש אך במידה ובכל זאת מתקבלת דרישה כזאת, נא ליצור קשר איתנו לפני ביצוע התשלום וננסה לסייע ככל שניתן (לרוב מצליחים), בכל מקרה יובהר כי תשלומים אלו חלים על הלקוח בנוסף לתשלום שבוצע על המוצר והמשלוח.

פרטיות והגנת הצרכן

  • הרכישות באתר מאובטחות בתקן מחמיר על ידי חברת UPAY, נציגי האתר לא חשופים לשום מידע לגבי אמצעי התשלום של לקוחותיו, ושום מידע לא נשמר.
  • פרטיות הלקוחות חשובים לנו, במיוחד בקהילה החמושה, אנו מתחייבים לא למסור/למכור שום מידע על לקוחותינו לאף גורם.

אחריות מוצרים

  • האחריות על המוצרים השונים משתנה בין היצרנים והספקים השונים, האחריות הרלוונטית לכל מוצר כתובה במפורש בדף המוצר הרלווטי.
  • צוות האתר ישמש כנציג הלקוח למימוש האחריות מול היצרן/הספק בחתירה למגע למען שביעות רצון מלאה של הלקוח.

החזרת מוצר – ביטול עסקה

כללי:

  • ככלל השאיפה שלנו היא שחוויית הרכישה תהיה מושלמת, מההזמנה באתר ועד להתאמה המושלמת של המוצר לצרכי הלקוח המדוייקים.
  • לפעמים ישנם מצבים בהם מבקש הלקוח לבטל עסקה או לבצע החלפה, במצב זה ישנה הפרדה מלאה בין 2 סוגי המוצרים כפי שיתואר להלן.
  • בעלי האתר שומרים לעצמם את הזכות לבטל עסקה מכל סיבה שהיא, במקרה זה הלקוח יזוכה וכספו יוחזר לו במלואו ללא דמי ביטול.

מוצרי מדף:

  • ביטול עסקה יחול על “מוצרי מדף” (מוצרים אשר לא הוכנו במיוחד עבור הלקוח) בכפוף ללתקנות הגנת הצרכן בדבר עסקת מכר מרחוק – קישור.
  • במידה והתשלום היה בכרטיס אשראי, על הלקוח לשאת בדמי המשלוח + 5% דמי ביטול הזמנה או 100 ש”ח הנמוך מבינהם, הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית תוך 14 יום מקבלת המוצר – על חשבונו.
  • במידה והלקוח מעוניין להחליף את המוצר במוצר אחר מאותו ספק, ניתן יהיה לבצע החלפה “ראש בראש” על ידי שליח, עלות השליחות הכפולה תחול על הלקוח.

מוצרים אשר הוכנו לבקשת הלקוח:

  • על הלקוח חלה החובה להקליד את הזמנתו המדויקת בצורה נכונה, מדוייקת והוא הנושא באחריות להתאמת הזמנתו, האתר לא יהיה אחראי על אי התאמות כתוצאה מטעות בהקלדה/בחירה של הלקוח, אם יש דילמה לגבי התאמה או בחירת האופציה המתאימה יותר בעת הזמנה יש ליצור עם צוות האתר קשר באחד מאמצעי התקשורת (מסנג’ר אינסטגרם, מנסג’ר פייסבוק, טלגרם, וואצאפ, טלפון או מייל) ונשמח לעמוד לשירותכם בבחירת המוצר המותאם ב-100% עבורכם.
  • מוצרים מסוג זה ניתן לבטל או לשנות כל עוד לא התחיל תהליך הכנתו, או לא התבצעה הזמנה מיוחדת של חומר גלם מצד הספק.
  • במקרה זה, יש ליצור קשר על נציגי האתר בהקדם האפשרי, ולאחר קבלת האישור שלא הוכל תהליך ההכנה של המוצר ובמידה והתשלום היה בכרטיס אשראי, על הלקוח יחולו 5% דמי ביטול הזמנה או 100 ש”ח הנמוך מבינהם.

מלאי 

  • ככלל, המוצרים באתר נמצאים במלאי אלא אם נאמר אחרת.
  • עקב העובדה שהמערכות של הספקים שלנו לא מחוברים למערכת שלנו, יתכנו מצבים של ביצוע הזמנה של הלקוח בזמן שהמוצר אינו במלאי אצל הספק הלכה למעשה, במקרה זה צוות האתר ייצור קשר עם הלקוח ויציע לו את האפשרויות לבחור מוצר אחר, להמתין לחזרת המוצר למלאי או לבטל את העסקה ללא דמי ביטול.

צור קשר

הולסטרס - נרתיקים לכולם!

הולסטרס - נרתיקים לכולם!

כאן לעזור לך למצוא את הנרתיק המושלם

I will be back soon

הולסטרס - נרתיקים לכולם!

אהלן!

יש שאלה? התלבטות? אנחנו כאן לעזור!
אנחנו לא מאמינים ברובוטים אז אולי לא נענה באותו הרגע, אבל ללא ספק נענה מהר...
אז למה אתה מחכה?

Whatsapp